Klanten kunnen via webportalen zelf hun leveranciersfacturen inscannen. Elke klant krijgt een digitaal dossier ter beschikking.
Lees meer...De bouwsector werkt erg projectgeoriënteerd. De opvolging van leveranciersfacturen vormt een kernproces
Lees meer...De federale en regionale overheid stellen een brede waaier van diensten ter beschikking. Hiertoe behoort intense communicatie met burgers, bedrijven en andere overheden.
Lees meer...Banken, financiële dienstverleners en verzekeringen bieden een brede waaier van diensten aan. Deze dienstverlening zal in de toekomst in toenemende mate digitaal verlopen
Lees meer...Lokale overheden leveren een steeds bredere waaier aan diensten. Ze streven ernaar de dienstverlening uit te breiden en ze digitaal ter beschikking te stellen.
Lees meer...Interactie met leveranciers, klanten en winkelpunten vormt een centraal onderdeel. Documentportalen in de cloud vormen de basis voor samenwerking.
Lees meer...Klantenservice begint met het efficiënt opvolgen van vragen, meldingen en klachten van klanten.
Lees meer...Ziekenhuizen en zorginstellingen beheren grote informatie hoeveelheden en werken doorlopend aan efficiëntieverhoging en schaalvergroting.
Lees meer...